همزمان با دهه اول ماه محرم، نمازخانه اداره کل بهزیستی استان مازندران با هدف جاری ساختن فرهنگ عاشورایی، میزبان دوستداران اهل بیت (ع) است تا در فضایی سرشار از معنویت، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ در مراسم روز هفتم محرم، این محفل معنوی با زمزمه‌های پرشور زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه، مراسم مداحی و سینه زنی در رثای سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان برگزار گردید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد